Tartalommarketing - itt látható fotók egy pékségnek készültek a karácsonyi kampányukhoz
Mi is az a tartalommarketing?
Röviden és tömören, ez a weboldalad, közösségi oldalaid, prezentációid tartalma. Az is marketing, ha bemutatkozol. Mert ezt megteheted úgy is, mint egy kis nyuszi, a keresztneved említésével és megteheted úgy kis, hogy röviden azt is elmondod, hogy mivel foglalkozol, miközben átadod a fényképes névjegykártyádat. Ami a névjegykártyádon szerepel, az is tartalommarketing.
Ma már mindenki, aki számít az online világban, ezerrel készíti, gyártatja a tartalmakat.
Mikor jó a tartalommarketing?
- több figyelmet kapsz vele Te vagy a vállalkozásod
- hitelesebb leszel tőle
- középpontba helyezheted magad
- szakértőként tartanak számon
- előrébb kerülhetsz a találati listákon
- több helyre eljut az anyagod
.. és még sorolhatnám!
Bármi is az indokod, ha marketingezni szeretnéd a vállalkozásod vagy a blogod, weboldalad szeretnéd új mederbe terelni, tartalmat kell adnod, gyártani.
Mit kínálok én? Mily meglepő, de tartalommarketinget! A fotózás a fő irányvonalunk, de a marketing világában, azon belül is a vizuális megjelenésben otthonosan mozgunk.
Mindenhova kell ma már tartalommarketing!
Hiszem és tudom, nem az a lényeg, hogy sok oldalas szakértői cikkekkel legyen tele a weboldalad, Facebook oldalad, nem az a lényeg, hogy a legapróbb részletekről is tudjanak az ügyfeleid, vásárlóid, hanem hogy mindig a kirakatban légy. Ezt pedig annyira felerősíteni jó szövegek és fotók által, hogy egy releváns kérdés esetén a te neved, céged neve ugorjon be az ügyfeleknek. Mert ugye, te szeretnél az első helyen állni? Az a látványos, igaz? Nem a második, nem a harmadik, nem a sokadik…
A hosszabb tartalmaknak, szakértői cikkeknek is van értelme és szükség is van rá. Akiket érdekel a témád, vállalkozásod vagy terméked, biztosan végig fogja nézni a fotókat, végig fogja olvasi az írásaidat.
De figyelmet csak is akkor fogsz kapni, ha érdekesen és rendszeresen kommunikálsz a célközönségeddel.
És még egy titkot elárulok. Ezt a figyelmet fent is kell tartani, ha hosszú távban gondolkodsz. Friss, releváns, szerethető, írásos ésvizuális tartalmakkal.
A tartalommarketing készítés is egy szakma!
Lehetsz Te a legjobb a szakmádban, lehetsz Te a leginnovatívabb emberke, lehetsz Te a legmegbízhatóbb, nem ér semmit, ha nem kommunikálod kifelé. Nem ér semmit, ha ezt csak a partnered, munkatársad tudja. Én is tudom magamról, hogy ha elkap a gépszíj, megállíthatatlan vagyok ötletelésben, fotózásban. Az első levegőt is kb. most vettem, hogy itt tartok az írásban. De ha nem lenne mögé téve sok-sok blogbejegyzés, fotó, mitől is lennék hiteles?
Azzal is tisztában vagyok (remélem te is), hogy a szövegírás is és a fotózás is egy-egy külön szakma. Mint, ahogy a tied is. Rengeteg gyakorlás, tanulás, sok idő és kitartás kell ehhez is. Évek hosszú sora. 18 éve fotózok., ebből az utolsó 7 évet kihegyeztem a marketingre, a vizuális marketingre.
Mutasd be magad fotókkal, szöveggel!
Én sem értek minden témához, igaz. Mivel felhasználó vagyok az élet majd minden területén, így van rálátásom sok mindenre. Amire nincs, azt vagy átbeszéljük, vagy passzolom. De itt a lényeg! Felhasználói szemlélettel működök. Tudod mit jelent? Nincs cégvakságom! Úgy és olyan fotókat tudok készíteni, ami az ügyfeleid, vásárlóid felé kommunikál majd. Hidd el, ez nagyon lényeges szempont.
Hiszem és tapasztalom, hogy az érdekes, hiteles és figyelemfelkeltő tartalommarketingnél a szöveg és a fotó szoros barátságban vannak egymással. Lehet bármilyen jó a szöveged, ha nincs hozzá releváns, figyelemfelkeltő fotód és lehet bármilyen érdekes a fotód, ha nincs hozzá értelmes szöveged. De ha meg is van mindkettő, még akkor sem ér semmit, ha a fiókod mélyén lapul. #mutasdmegmagad
A tartalommarketing nem egy napról szól!
Hosszútávban szeretek gondolkodni, mert abban hiszek, hogy egy blogbejegyzésből, egy posztból vagy a weboldalad egyik menüéből nem sok mindent lehet kikövetkeztetni. Hiszem, hogy a rendszeres jelenlét viszi a hátán az ismeretséget. Arról nem is beszélve, hogy az érzékeny lelkű Google is a rendszeres frissítéseket és a minőségi tartalmakat szereti. Azt tudtad például, hogy a Google felismeri, ha olyan fotót használsz, amit rajtad kívül még rengetegen? Nem is szívesen mutogatja. A saját fotókat, a saját tartalmakat szereti. Tartalmakat pedig gyártani kell, mese nincs.
Nem mindegy, hogy havi 1 blogbejegyzés lesz elég neked, vagy tényleg tolni akarod a céged és még a csapból is Te vagy a vállalkozásod szeretne folyni. Te tudod kapásól, hogy mire van szükséged? Weboldalad, szövegeid, fotóid, marketinged? Mi nincs rendben a Te vállalkozásodban? Vagy szeretnéd ezt egy kézben tudni?
Egy jó kávé mellett sok minden ki tud derülni. +36309023510
Töltsük meg együtt tartalommal az online felületeidet!
Érdekel? Hívj vagy írj rám innen. Az még senkinek nem került semmibe. Írd meg mivel foglalkozol, weboldalad címét, hogy tudjak kicsit készülni.
Haladjunk együtt az online marketing világában.
Természetesen semmi nincs kőbe vésve. Tapasztalatom azt mutatja, hogy mindenkinek mások az igényei , elvárásai. Derítsük ki együtt, neked mire lenne szükséged!
Ezek a fotók is tartalommarketinghez készültek
Egy pékség karácsonyi kampányához fotóztuk ezeket a termékeket. És nem csak a kész termékeket, hanem az alapanyagokat is. Hitelességet erősítettünk vele.
Egy hónapon kersztül mentek ki a tartalmak. Felhasználtunk kb. 80 fotót.
Fotózzunk Neked is?