Hangulatfotók a marketingben. Ezek a virágos fotók egy kertészet Facebook oldalára készültek. Rendszeresen fotózok nekik. Ma már ott tartunk, hogy amit kiteszünk az oldalra, még aznap vagy másnap jönnek, hogy azt szeretnék, amit a Facebookon láttak. Egyre gyorsabban reagálnak vásárlással a Facebookon megjelenő hangulatfotókra, mert tudják, hogy az most van ott az üzelteben, most vásárólható meg. Valós, termékeket rakunk ki, valós időben, szépen tálalva. Így az igényesbb vásárlói réteg a fő vásárlóerő ebben a kertészetben. A termékek is prémium termékek. A vásárlók pedig “taníthatóak”, kiszámíthatóak. Ez sok időbe telt, de megérte. Többször faggattam már a vevőket, sokan dícsérték a fotókat, mondták, hogy a képek hatására jöttek be.
Nagyon nem mindegy, mit szeretnél kiemelni, mit szeretnél közölni az adott fotóval. A szövegnek erősítenie kell a fotót, arról kell írni, ami a fotón megerősítésként látszik.
Jelen példánál maradva, mindig vagy egy-egy apró részletre hívjuk fel a figyelmet, vagy arról írunk milyen új dolgok érkeztek. Rengeteg féleképpen lehet kommunikálni, de a fotó az, amin először megakad a felhasználó figyelme. Vizuális világban élünk, először a fotókat nézzük meg, ha az felkeltette az érdeklődésünket olvassuk el a hozzá írt szöveget, főleg, ha az a fotó egy hangulatot is közvetít. Teszteld magadon!
De igaz ez más szegmensekre is. Pár fotó még referenciaként, hogy milyen hangulatfotókat készítek a vállalkozások megjelenéséhez, a marketinghez.
Ha nem kap a vállalkozásod kellő figyelmet, kellő elérést, az bizony az esetek nagy részében a fotókon múlik. Ha Te is szeretnél hasonló hangulatfotókat használni a marketinghez a termékeidről, keress bátran, meg fogunk tudni egyezni.
Komárom-Esztergom megyében fotózok főleg.
+36309023510
Ági