Énmárka - személyesmárka - brandépítés - vizuális kommunikáció
Énmárka, személyes márka, oly divatos szavak ezek mostanában. Ami már most is van neked, ha szeretnéd, ha nem.
Nem véletlen! Mi is ez? Egyszerűen fogalmazva, mikor kirakod magad a “kirakatba” és megfogalmazódik rólad egy vélemény, az alapján, amit lát. A Tied milyen lehet?
Személyes márkánk egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk a hátunk mögött.
– Jeff Bezos, az Amazon alapítójától idézet
Persze nem mindegy, hogy saját kezüleg varrod a termékeidet, festészettel vagy éppen művész alkotásokat készítesz. Mindenkinek más és más kommunikációs eszközre, vizuális megjelenésre van szüksége.
Ma olyan vizuális világban élünk, ahol csak az tud érvényesülni, annak lesz nagyobb a személyes márkája, akinek jobb a marketingje. Ha tetszik, ha nem, így van. Ráadásul egyre nehezebb, mert belépett az életünkbe a mesterséges inteligencia, ami elviszi a figyelmet, bizalmatlanná fogja tenni az embereket. Most fel fog erősödni a hitelesség. Hiteles pedig attól leszel, hogy beállsz a vállalkozásod mögé, adod az arcod hozzá.
Egyedi dolgokat árulsz, egyedi szolgáltatást kínálsz?
Ezt csak a személyes márkád erősítésével teheted egyre jobban és jobban!
Biztosan a Te szakmádban is van olyan, aki nálad sokkal rosszabbul teljesít, rondább, haszontalanabb termékei vannak, de pörög neki a piac. Vajon miért? Talán mert több helyen jelen van az online világban? Vagy mert hihetőbb, érdekesebb, profibb a kommunikációja? Szebb fotókkal mutatja a be a termékeit? Igen!
Különösen igaz ez az olyan vállalkozásokra, személyekre, akik egyedi dolgokat készítenek, árulnak vagy szolgáltatásuk van. Ilyenek a kézműves termékeket készítők, művészek, egyedi konzultációkat, tréningeket tartanak, de egy kisvárosban lévő üzlet is ilyen lehet. Egy van belőled vagy sokan csinálják, de Te jobbat, szebbet alkotsz?
Meg kell mutatni, ki kell lépni a vásárlóid, ügyfeleid elé. Mindezt ráadásul hihetően, érdekesen, profi minőségben!
Tudom, sokaknak a konfortzónájukon kívülre esik ez a fajta kommunikáció, de hidd el, lehet ezt úgy is csinálni, hogy ne fájjon!
Hogyan tudsz kitűnni a tömegből? Hogyan tudod “publikálni” magad?
Mindenképpen fotókkal, videókkal, szövegekkel. Online is és offline is.
Van weboldalad, jelen vagy a Facebookon, instán? Ugye tudod, hogy ma már ez nem elég, hogy ott vagyok és azzal le van tudva? Szinte mindenki ott van már! De akkor hogyan tudsz kitűnni a többiek közül?
Személyes márkaépítés
Kikerülhetetlen, hogy ne mutasd meg magad személyesen! Ha pedig eldöntötted már, hogy igen, ott kell lenned fotókkal, marketinggel az online térben, akkor azt tedd hitelesen, érdekesen, figyelemfelkeltően!
Ebben tudok én segíteni! Hívj bátran és átbeszéljük, hogy mit is lehet számodra kitalálni, amitől nagyobb figyelmet fogsz kapni, amitől épül a személyes márkád!
Írj nekem vagy hívj!
Komondi Ágnes vagyok, az a fotós, aki tudatosan, célirányosan fotózik! Mindig átbeszélem az ügyfeleimmel, hogy mit szeretnének, hova szeretnék felhasználni a fotókat és mennyire lesz szükségük. Természetesen nem várom el, hogy mindenre pontos választ adj, hiszen a marketing egy igen szerteágazó lehetőséget kínál. De, ha már beszélgetünk, akkor már ötletelünk is. Hidd el, tudok újat mutatni! Az én személyes márkám legerősebb pontja a kreatívitás. Ügyfeleimtől rendszeresen hallom: “ez de jó ötlet!” Jó vagyok még abban is, hogy ha szerdára ígérem, akkor kedd este már nálad lesz!
Itt tudsz üzenetet küldeni: Ide kattints!
Telefonon is elérsz és ezt előnyben is részeítem: +36309023510
Minőségi tartalmakkal! Egyediséggel, magas színvonallal, figyelemfelkeltő kommunikációval és hitelességgel!
Az egyediséged gondolom meg van már, ami együtt jár (remélhetőleg) a magas színvonallal. Ha a termékedet, szolgáltatásodat magasra értékeled, akkor a vizuális megjelenésednek is annak kell lennie. És ha már van minőségi tartalmad, azt rendszeresen meg is kell mutatni!
Pár fontos kérdés, ami befolyásolja az énmárkádat.
Ismerhetnek mások? Elegen? Simán utol tudnak érni az érdeklődők több felületen is? Tisztában vagy az erősségeiddel, gyengeségeiddel? Megfelelő minőségben mutatod be magad? Biztos? És ezt hogyan kommunikálod?
Folyamatos karbantartást igényel minden!
Nem csak a testünk, a lelkünk, a tudásunk, hanem a kommunikációnak is! Ha nem látnak, nem hallanak rólad, egy idő után olyan, mintha nem is léteznél! Következetesen, célirányosan kell olyan úton haladni, ami elvezet addig, amíg el nem mondhatod, hogy van már személyes márkám! De mi is a célod? Ezt már megfogalmaztad magadnak?
Személyes márkánál nem a tökéletesség számít, hanem a hitelesség!
Sztárok, sportolók, média személyiségek, mind, mind énmárkát építenek. Akkor foglalkoztatják csak őket, ha a kirakatban, a köztudatban vannak. Ezt ugye Te is tudod? Te hol szeretnél lenni? Gondolom nem a spájzban az alsó polcon?
Nem arra kell törekedni, hogy tökéletesnek lássanak, hanem hogy hiteles legyél! Hiteles pedig akkor leszel, ha a hétköznapokat is bele csempészed a kommunikációdba. Hiteles leszel, ha megosztasz kulisszatitkokat vagy írsz egy hogyan készült posztot. Annyi, de annyi lehetőség van. Te használod ezeket?
Nem kell tökéletesnek lenni, de jónak, igazán jónak, érdekesnek és hitelesnek lenni kötelező ma már!
Az emberek hisznek abban, hogy ha valaki többet kommunikál, akkor ő jobb is másoknál. Persze, mostanság már bele fog zavarni a AI (mesterséges inteligencia).
Ez hosszú folyamat, kitartást és sok-sok vizuális megjelenést igényel.
Miért hangsúlyozom ennyiszer a vizuális megjelenést?
Mert először a szemünket kell jól lakatni, ha tetszik amit látunk, akkor olvasunk csak tovább. Indulj ki magadból! Mit nézel meg először egy hírfolyamban? Hol állítod meg a tekinteted? Biztosan egy fotónál! És pillanatok alatt eldöntöd, hogy érdekel-e mélyebbe vagy már lapozol is tovább. Elárulok egy titkot: mások is így csinálják! Ha beírják a keresőbe a terméket, amit Te is árulsz, készítesz vagy a szolgáltatásod kulcsszavát, a weboldalad az első oldalon jelenik meg? Ha nem, az nem megfelelő minőségi és mennyiségi kommunikációd miatt lehet.
Ha úgy érzed, van mit javítanod a vizuális kommunikációdon, szükséged van fotókra, szövegekre vagyis tartalommarketingre, olvasd el az ajánlatom:
Ajánlat
Ha idáig eljutottál az olvasásban, gratulálok, tényleg érdekel a személyes márkád! Van egy ajánlatom számodra!
Mivel én fotózással, vizuális kommunikációval foglalkozok, így tudom, hogy az énmárka vizuális építéséhez mire is lesz szükséged.
Első körben fotókra. Sok, sok fotóra. Magadról, termékedről, munkádról és még sorolhatnám, mennyi mindenről lehet kommunikálni. Természetesen Te döntöd el, mennyire mélyen engeded be az érdeklődőket a világodba.
Készítsünk egy fotósorozatot! Legyen mivel elindulnod, legyen olyan eszköz a kezedben, amivel képbe kerülhetnek nálad a leendő ügyfeleid, vásárlóid.
Amit még én ehhez hozzá tudok tenni, az a marketing része. Már a fotózás előtt átbeszélem veled, hogy mit is szeretnél magadból megmutatni, mi lesz a cél és hova legyenek a képek felhasználva. Ehhez fel fogok tenni jó pár kérdést számodra. Tudod, a tudatosság jegyében.
Mivel minden megbízásom más és más, így nincs konzerv árlistám.
Most mégis egy konkrét árajánlattal jöttem. 69.000 Ft/ fotózás
Mitől olyan jó ez az ajánlatom? Mert kapsz érte rengeteg retusált, netre optimalizált (hidd el, ez nagyon fontos) fotót digitálisan. Nincs darabszám megkötés, csak az a biztos, hogy minimum 80 db-ot kapni fogsz. Ekkora mennyiséggel már igen sok ideig fogod tudni marketingezni magad.
Ebben az árban benne van minden. A kiszállás (Tata és 70km-es körzetében), online a fotók, retusálás olyan mértékben, ahogy szeretnéd, és a marketing tanácsadás, hogy pl hova, milyen fotót használj.
Jól hangzik?
Akkor még ezt is megspékelem! Segítek a bemutatkozásod megfogalmazásában, amihez csatolhatod a vállalható portré fotódat is. Mivel a fotózás általában több órát vesz igénybe, így sok mindent ki tudok majd deríteni rólad. Persze, szigorúan a munkásságoddal kapcsolatban.
Nézd meg a fotóimat és ha tetszik ez a stílus, szeretnél Te is ilyen fotókat magadról, akkor hívj telefonon és megbeszéljük!
Az oldalon minden fotót én készítettem.
E-mail: foto@foto-marketing.hu
Telefonon: +36 30 902 3510